UYGULAMA ODAKLI EGITIM NEDIR?

Uygulama odakli egitim, ogrenilen teoriyi kullanarak ogrenirken mesleginiz hakkinda tecrube edinmek ve  pratik zekanizi gelistirmeye yonelik tasarlanan modern egitim anlayisidir. Bu egitim modeli, egitim suresi boyunca ogretilen konulari, proje ve yapilan calismalar ile birlikte somut ve sunulabilir hale getirir ve daha onemlisi size edindiginiz yetenekleri ve bilgileri kanitlama imkani vermektedir.

Sinav odakli egitim suresince sinav hazirliklarina ayrilan zaman ve egitimin is hayatimizda bize olan faydasi buyuk olcude tartisilir ve dunyanin egitim profesyonelleri tarafindan tartisilmaktadir.

Su an Ingilteredeki isverenlerin BTEC mezunlarini tercih etmesinin en buyuk sebebi sahip olduklari tecrube ve sektorel bilgidir. Klasik egitimdeki ezberci yaklasima alternatif sunan BTEC, ogrencilere arastirmaya, kiyaslamaya ve karar vermeye davet ediyor. Kisaca dusunmelerine yol aciyor, hatta tesvik ediyor.

 

Tolga Han Sak

Egitim müdürü

(90) 555 804 4832

Bir Cevap Yazın

