Edexcel – BTEC Nedir?

Açılımı: Egitimsel mukemmellik olan Edexcel, Ingilterenin en buyuk akreditasyon kurumudur. Ingilterede ortaokul seviyesinden baslayip, lise ve universite seviyelerinde de devlet ve ozel okullarda en cok tercih edilen akreditasyon kurumu konumuna sahiptir ve su anda dunyaya hizla yayilmaktadir.

BTEC, acilimi Isletme ve teknolojik egitim kurulu olan ve isminin onerdigi gibi isletme ve teknolojik egitimlere yeni bir bakis acisi getiren ve gelistiren egitim anlayisidir. Bu programin amaci, zaman asimina ugramis sinav odakli egitime uygulama odakli, pratik ve canli bir modern egitim modeli ile alternatif sunmaktir. BTEC dunyanin en basarili ve sevilen uygulamali egitim markasidir.

Artık bu program sayesinde, 1 yılı İngiltere’de olmak üzere toplam 3 yılda hem de Türkiye’de özel üniversiteden daha ucuza, İngiliz Üniversitelerinden Lisans diploması sahibi olma imkanınız var. Detaylı bilgi için lütfen eğitim müdürü Tolga Han Sak ile irtibata geçiniz.

2005/2006 yilinda lisede 260.000, 63.000 ortaokulda, 23.000 universitede ve 14.000 ogrenci isyerinde BTEC programlarina katildi. Su anda uluslararasi 90dan fazla ulke BTEC egitimi vermektedir ve 25 seneden uzun bir suredir yururluktedir.

Tolga Han Sak

Egitim müdürü

(90) 555 804 4832

Bir Cevap Yazın

